2020-06-08

Oihan asteburuan

 Larunbatean osabaren etsera joan nintzen bazkaltzera. Iritsi nintzenean yutuben nikok(6. ko niko)egindako marrazki bizidunak ikusi nituen (las aventuras de lama tv) 3 kapitulo ikusi nituen 5min inguruko bideoak dira.  Gero tableteko jolas batera jolastu nintzen (zombie tsunami) izenekoa. Aspertu nintzenean  bideo gehio ikusi nituen baina ez Nikorenak.


Bazkaldu baino lehen nire amaren izeba eta osaba etorri ziren. Wii rako jolas batzuk zituzten eta ekarri zituzten. Bat 16 urtetik gorakoentzat zen eta beste bi 18 urtetik gorakoentzat zorionez 2 nire adinerako ziren. Bazkaldu ondoren wii ko jolasak probatu nituen.
Nintendo termina la producción de Wii 


Igandean Eibarrera joan nintzen amamaren etxera  bazkaltzera izeba ere etorri zen. Iritsi eta lehenengo gauza bizikleta estatikoan montatu nintzen gero pixkabat marraztu nuen. Bazkaltzeko zopa eta haragia jan genuen bazkaldu eta gero txutxe batzuk jan genituen17:23 inguru etxera joan ginen


Etxean  STAR WARS ikusi nuen (capituloiv una nueba esperanza) baina ezin genuen jarri bitartean palomitak prestatu genituen  azkenean ordenagailuan ikusi nuen bitartean nire aitak beste guztiak deskargatu zituen pelikulak 2 ordu iraun zuen.




https://www.youtube.com › watch



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina