2020-06-08

Asteburua iñaki

Ostiralean nire aitarekin joan nintzen zentrora. Eta egon ginen nire anaiarekin. Ondoren joan ginen helatu baten bila.Urumearen ondotik paseo bat eman genun eta joan ginen nire izeba eta osabaren etxera eta erosi zuten sofa berria ikusi genuen,  oso handia zen. Gero nire amaren etxera joan nintzen Urkorekin eta Urko bere lagunekin geratu zen eta ni jolastu nuen Xabirekin Fortnitera.



Larunbatean Xabirekin jolastu nuen eguardian eta oso ondo pasa genun eta hitzegin genun ea al zen etorri nire etxera eta esan zuten baietz baino arratsaldean . Bazkaldu ondoren  berriro jolastera eta geroxeago Xabi etorri zen,  jolastu genuen Urko, Xabi eta ni eta dibertigarria izan zen .Ondoren Urko pentsatu zuen txutxeak erostea eta joan ginen gero galdetu genuen ea Xabi al zen gelditu lotara eta esan zuten ezetz eta azkenik lotara joan nintzen.


Igandean Xabi eta ni geratu ginen Mirallesean eta Normak Dylan gonbidatu zun eta sorpresa bat eman zigun Dylan etorri zen eta sorpresa bat izan zen gurentzat .Ondoren ni Xabiren etxera joan nintzen jatera ondoren Dylanekin joan ginen Miramongo parkera eta gero hondartzara eta haize orrazira . Oso ondo pasa genuen eguna.Gero iritsi nintzanean etxera Urko zegoen ps4 eta ezin nuen jolastu Xabirekin.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina