2020-06-08

Nire asteburua Malen

Larunbatean nire lehengusuak nire etxera etorri ziren. Beraiek etorri eta pixka bat geroago bazkaldu genuen. Ondoren, nire lehengusuak eta nik switch-arekin jolastu genuen. Gero nik lettering prakitikatu nuen.

Atzo nire lehengusuekin akuariumera joan nintzen. Urte eta erdiko lehengusu txiki bat daukat. Marrazoak gure gana zetoztenean emozionatu egiten zen. Ondoren lehengusuen etxera joan nintzen eta munduko "macarrones a la bolo帽esa" onenak jan genituen馃い馃い馃い. Ondoren Brawl Stars-era jolastu nintzen.

Arratsaldean bizkotxo bat egin behar genuen eta nire osaba legamiaren bila joan zen.  Baina dendan bakarrik legami freskoa (ogia egitekoa) zegoen. Hori jartzen probatu genuen. Baina gaizki atera zen 馃槩. Arrautz egosi bat afaldu nuen eta gero Los Simpsons ikusi nuen. Ohera joan baino lehen komik bat irakurtzen hasi nintzen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina