2020-06-08

Claudia nire asteburua

Herenegun Arroka plazara joan nintzen eta Sigurd eta bere anaia ikusi nituen. Nere aita eta ama gelditu ziren Sigurden aita eta amarekin hitzegiten ,gu bitartean jolasten egon ginen .Lehenengo harrapaketetara jolastu genuen eta gero  izkutaketetara. Arratsaldean albondigak egin nituen eta nere ustez oso goxuak zeuden.

Igandean jeiki eta telebista ikusi nuen 10 ak arte gero irakurri nuen pixkat eta Lucia s inbitatu nuen nere etxera bazkaltzera ez ziguten ezerrez esan Ordubatak arte. Ordubatetan esan ziguten ordubietan etorriko zirela eta horregaitik pelikula bat ikusten hasi nintzen, gero nere amak esan zidan jeitsi behar nintzela Luciaren bila.

Nere amak makarroiak prestatu zituen eta guk egindako albondigak. Bazkaldu ondoren pelikula bat ikusi genuen eta niri asko gustatu zitzaidan gero telebista utzi genuen eta tableta hartu genuen Luciaria asko gustatu zitzaion jolastu genuen jolasa.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina