2020-06-09

Diego nire asteburua

Ostiralean joan nintzen Ion Gilekin Miramonera eta aurkitu genuen Maialen eta Olaya eta jolastu genuen ezkutaketetara ,oso dibertigarria izan zen eta gero joan nintzen etxera eta jolastu nuen movilera baina ez genuen pertsonai berri bat eta ere instalatu genuen joku bat oso dibertigarria da  baina nirea da brawl stars beste batzuei igual da fortnite batel roial esplatun dos eta beste jolasak





Larunbatean Lucíak hartu zuen movila eta tokatu zuen genio ,ona mitikoa dela, gero nire ama haserretu zen eta nire aita ere haserretu zen baina segitu genuen jolasten brawl stars baina ez zuen atera pertsonairik, gero segitu genuen eta segitu genuen  jolasten eta daukagu carle daukagu fuerza 9  oso ona da orain niretzat baina daukat legendario bat  oso ona dela Sandy






Igandean Lucía joan zen Claudiaren etxera eta nik nengoen  jolasten movila, gero joan nintzen parke batera eta jolastu genuen futbolera ,gero ezkutaketetara ,gero joan nintzen etxera eta jolastu nuen brawl stars baina nire ama kendu zigun movila.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina