2020-06-08

ASTEBURUA MIKEL

Ostiralean:goizean gosaldu nuen eta gero etxeko lanak batzuk egin nituen 
Ezin izan nuen egin bideokonferentzia dentistara joan behar nuelako.
 Destistak jarri zidaten aparatoa eta iristean etxera ez nuen goserik , beraz jolasten hasi nintzen .
Gauean ezin nuen jan brokolia eta azanaoria beraz nire amak egin zidan brokolia eta azanaoria purea jateko ,ondoren zepillo txiki batekin garbitau nuen aparatoa.


Larubantean:goizean gosaldu nuen eta egin nuen plastikako marrazkia , arratsaldean jan nuen lentejak ,arroza eta saltxitxak , gero bideojokutarak jolastu nuen .Arrratsaldean ordu erdi  bizikletaz ibili nintzen ordu bat etortzean berriro estofado jan nuen ,ondoren zepillo txikiarekin garbitu nuen aparatoa eta ohera joan nintzen.


Igandea:goizean gosaldu nuen eta bukatu nuen plastikako marrazkia , gero jolastu nuen pixka bat pelota batekin , arratsaldean haragia eta arroza  eta haragia ondo al nuen jan bukatzean telebista pixka bat ikusi nuen ,gero joan ginen bizikletaz nire arreba eta nire aita , bueltatzean dutxara joan nintzen, gero jan nuen berriro haragia eta arrosa ,ondoren zepillo txikiarekin garbitu nuen aparatoa eta ohera joan nintzen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina