2020-06-08

ASTEBURUA, Luó

 Ostirala: Goizean gosaldu nuen eta ondoren etxeko lanak egin nitun, bukatu nuenean bazkaldu genun. Arratsaldean nire lehengusuen etxera joan nintzen jolastera, nire lehengusina ere bai zegoen . Bideojokuretara jolastu genuen gero telebistan pelikula bat ikasi genun. Afaldu genun haragia bukatu ondoren joan nintzen etxera.  
                                                                                                                                                                                                 
Larunbata: Mateko orri bat egin nuen gero atera nintzen pasiatzera eta jolastera. Legora jolasten egon nintzen gerorago bazkaldu genun oilaskoa. Lucíarekin egon nintzen hitzegiten 
 ondoren Jatetxe batera joan nintzen afaltzera nire ama eta aitaren lagun batzukin, ni negoen Lucía eta Claudiarekin hitzegiten.

Igandea: Goizean joan nitzen kalera jolastera eta pasiatzera Aieteko parkera. Mateko orri bat egin nuen gerorago bazkaldu genun. Arratsaldean pelikula bat ikusi nuen nire aitarekin palomitekin. Afaldu genun tortila patata eta jogurta.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina