2020-06-08

NIRE ASTEBURUA, DYLAN

Larunbatean goizean Bentaberrira jeitsi nintzen argiak ikustera nire gurasoekin. Beranduago kalamar bokata  hartu nuen taberna  batean eta oso goxua zegoen. Geroxeago etxera joan nintzen bazkaltzera bazkaldu eta gero netflix ikusi nuen. Beranduago lagun batzuekin geratu nintzen Antiguon eta hartu genuen helatua gero Miramarera joan ginen eta azkenik agur esan genuen.


Igande goizean Xabirekin jolastu nuen minecraft eta gero gelditu ginen Mirallesen Inakirekin.
Gero Miramon parkera joan ginen eta jolastu genuen Miramongo frontoian baloiarekin. Gero Mirallesera joan ginen eta Xabi, Inaki eta Urko eta ni Hirudamatxora joan ginen futbolara jolastera oso ondo pasa genuen jolasten.


Arratsaldean Miramaren gelditu ginen jolastu genuen kometarekin baina gero aspertu ginen pixkabat bat eta  hondartzara joan ginen. Hondartzan geundela korrika ibili ginen eta Haize orrazirantz norantz joan ginen. Bertan geundela tuboekin jolastu genuen haize asko botatzen zuten eta oso bibertigarria izan zen. Behin Atiguon geundela nik helatua hartu nuen baina Xabi et Inaki bollo bat hartu zuten baina azkenean super ondo pasa genuen eguna elkarrekin









iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina