2020-06-08

Ion gil nire asteburua

Ostiralean 8:00etan esnatu nintzen eta nire ama gosaria prestatzen ari zen. Bitartean ni telebista ikusi  nuen. Ondoren  gosaria egiten bukatu zuen, tostada eta colacaoa gosaldu nuen eta oso goxoa zegoen. Gero bideojokutara jokatu nuen ninja joku batera. Jokoan ezkutatu behar dezu eta hil egin etsaileri. Arratsaldean, Diego eta Luciarekin geratu nintzen Miramon basoan.


Bat batean Olaya eta Maialen agertu ziren eta beraiekin geratu ginen. Anfiteatroan  ezkutaketara jolastu ginen eta Mai, bere ama eta bere anaia agertu ziren. Azkenean nire etxera bueltatu nintzen eta Diegoren amarekin eta nere ama  nire arrebaren  lagunarekin  pixka bat gehiago geratu ziren.



Igandean esnatu nintzen 8:30etan, gosaldu nuen eta  bideojokutara jokatu nuen. Eguerdian nire amonak niri gonbidatu zidan bazkaltzera bere etxera. Nire lehengusua ere etorri zen. Paella bazkaldu genuen eta gero telebista ikusi genuen. Ondoren nire lehengusua joan zen   eta ni pixkat gehiago geratu nintzen amonaren etxean. Arratsaldean etxera joan nintzen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina