2020-06-08

Nire asteburua Jon k

Ostiralean lanak egin ondoren Hondarribira joan nintzen han jolastu, bazkaldu eta fifara jolastu nintzen. Nire arreba makilatu zuten eta oso oso parregarria geratu zen. Nire Lehengusuak deitzen dira Naroa eta Eneko Naroak 15 urte ditu eta Enekok 13. Egun horretan bete zitun 13 urte horregatik joan nintzen Hondarribiara. Ere egin genuen mini pizza bat eta hau da errezeta.

1-4 kutxarada irin
2-kutxarada bat legamia
3-gatz pixka bat
4-bi kutxarada esne
5-kutxarada bat olioa
6-hamar minutu labera

Eta azkenik nahi dezuten osagaiak  bota ahal dituzute pizza normal bat bezala. Hau da mini pizzaren errezeta. Gero joan nintzenean etxera eta  tableta irabili nuen .Afaldu eta lotara joan nintzen.

Larunbatean euria egin zuenez ezginen atera eta ordun etxean geratu ginen baina ere oso oso ondo pasa nuen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina