2020-03-19

Olatz. Ariketa fisikoa egitearen garrantzia



Egun on guztiei!!

Oso pozik nago , ia-ia  lortu  dugu denok harremantetan egotea.

Primeran ari zarete. Oso harro nago zuetaz. 
Talde bikaina zarete!!

Nik egunero  ariketa fisikoa egiten saiatzen naiz, zuek dakizue inork baino hobeto horren garrantziaz egoera honetan aurkitu baino lehenagotik. Baina orain agian espazio mugatua izan arren saiatu zaitezte  ere gorputza mugitzen. Batzuek gimnasioa montatu duzue (Ohianek adibidez),  besteek Playra jolasten duzue (Ion gil..edo.....
Nik Pilates egitea  dut gustuko. Orain , egoera honetan ere jarraituko dut.
Nire alabari dantza -zunba egitea gustatzen zaio  eta tarteka berarekin egingo dut.
Nire semea garajera jeisten da korri pixka bat eta ariketa fisikoa egiten du.
Bakoitzak ikusi behar du zer gustatzen zaio , baina gorputza mugitu. 






Jakingo duzuen bezala youtuben bideo pila dituzue. Norberak bilatu eta aukeratu gustukoena.
Animatzen bazarete bidali argazkitxoren bat.

muxu bana
Olatz

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina