2020-03-31

DYLAN ETXEAN TELEBISTA IKUSTEN

Asteartean esnatu nintzen eta lanak egin nituen. Gero telebista ikusi nuen bazkaldu nuen. Eta bazkaldu eta gero. Nire aitarekin netflix ikusi genuen 'the letter for the king' ingeleses dago . Mutiko bati iburuzkoa da. Eta zegoen konpetitzen izateko zalduna bere herrian. Baina zeudenean konpetitzen norbait jo zuen atea eta Tiuri (protagonista) erantzu zuen atea . Eta zen zahar bat laguntza eskatzen eta esan zuen norbait etorri behar zela berarekin . Eta Tiuri joan zen berekin eta gero  zaharrak eraman zion. Zaldun bateri lurrean etzanda zegoena . Eta esan zion zaldunak tiuriri emango dizut ezkutitz bat oso garrantzitzua dela . Eta esan zion erregeari emateko eta Tiuri hartu zuen . Eta zaldunak esan zuen joateko azkar etorriko direla zaldun gorriak . Eta hartu zuen bere zaldia eta bere bidaia hasi zen tan taaaan tttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaann!!!!!!!!!!!.
Eta gero gertatzen dana ezin dizuet esan eta oso ondo pasa nuen eguna.

Is The Letter for the King: Season 1 (2020) on Netflix Italy?


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina