2020-03-23

MARTXOAREN 23, ASTELEHENA

                                       

EGUN ON DENORI!!


ZER MODUZ JOAN DIRA AZKEN 4 EGUN HAUEK??

GEHIENEK EGIN DITUZUE ELIKADURA GURPILAK!!😀 PRIMERAN!!!!!Ondo gorde, gelan ikusiko ditugu ,ekarri ditzazkezuenak, noski!!
EZ DUZUENAK EGIN , ANIMO!!!😉

Gaurkoan egunerokoaz gain,

  1.  DRIVEN   sartuko zarete gelako erabiltzaile (lh41920@aieteikastetxea.com )eta pasahitzarekin: (aietelh4) .
  2. IKASLEEN LANAK karpetan sartu eta bakoitzak bere izeneko karpeta bat aurkituko du. Bertan ,gaurkoan proposatutako lanaren dokumentoa  izango duzue :ALBISTEA 
  3. Lan hau  egunean bertan egin, nik zuzenketak oharretan utziko dizkizut lan horretan bertan.
  4. Asmatu behar duzuen albisteen zuzenketak egin ondoren , nik blogean jarriko ditut , denek ikus dezazuten zein kazetari onak bihurtu zareten.
  5. KAZETARIAK IZANGO GARA!!!                 



                                 

2 iruzkin:

  1. Kaixo Olatz, Jule naiz. Zer moduz zaude? Zer da Maddiren erlojuarena? Zer egi behar da?

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Olatz nik ere ez dut ulertzen zer egin behar den maddiren erlojuarenean. Ez dago istoriorik. Espero dut azaltzea mila esker, Malen.

    ErantzunEzabatu