2020-03-23

Dylan, NIRE URTEBETETETZEA OSPATZEN

Egilea:Dylan
Lenehengo ESKERRIKASKO esan behar dizuet denoi zoriontzeagatik eta gauza politak jartzeagatik.😆😎☺️👍


Azteazkenean(nire urtebetetzean) esnatu nintzen eta nire aita zoriondu zidan. Etxeko lanak egin nituen eta nire opari bakarra ireki nuen . Liburu bat zen erderaz. Gero hitzegin nuen nire amarekin eta bera ere zoriondu zidan.Beranduago Sigurd deitu zidan zoriontzeko eta nire amona eta Inaki eta lagun batzuk ere. Geroxeago donutsa jan nuen pastela beharrean eta oso goxua zegoen. Gero just dance jolastu nuen nire aitarekin eta ni irabazi nituen denak bat ezik. Lau egun geroago (pasa den igandean) gau horretan nere ama etorri zan inglaterratik. Eta ekarri zidan opari bat piano bat zen eta oso pozik nengoen nire ama etorri zelako (eta pianoarengatik ere) eta oso ondo pasa nuen nire urtebetetzea.🎂😃


1 iruzkin: